Biura Rachunkowe - PC Doktor - Srebrny Partner Comarch - Oprogramowanie dla Firm

Comarch Optima dla Biur Rachunkowych

Comarch OPT!MA to rozwiązanie, z którym usprawnisz proces zarządzania Twoim biurem rachunkowym lub kancelarią doradztwa podatkowego oraz przyspieszysz obsługę klientów. Dodatkowo możliwość dołączenia do iKsięgowość24 to gwarancja bezpłatnej reklamy w Internecie.

Moduł Biuro Rachunkowe dzięki możliwościom funkcjonalnym oraz własnemu interfejsowi staje się niezbędnym narzędziem w pracy każdego biura. Moduł ten stanowi panel wspierający codzienną pracę operatora w odniesieniu do wielu lub wszystkich obsługiwanych baz (Klientów). Biuro Rachunkowe jest modułem w pełni zintegrowanym z programem Comarch OPT!MA, dzięki czemu dane wprowadzane do programu są na bieżąco synchronizowane, a operator może rozpocząć pracę w wybranej bazie Comarch OPT!MA bez konieczności dodatkowego logowania.

  • Comarch Optima dla Biur Rachunkowych
Informacje o bazie klienta.

Comarch OPT!MA Biuro Rachunkowe umożliwia:

 

  • wykorzystanie indywidualnie definiowanych cech/atrybutów, za pomocą których można dokładnie opisać każdego kontrahenta, zgodnie z potrzebami biura,
  • wysłanie e-maila, wywołanie komunikatora typu Skype czy otwarcie strony internetowej Klienta – poprzez kliknięcie w wybrany atrybut,
  • sortowanie i grupowanie Klientów wg wybranych cech/atrybutów,
  • sprawdzenie etapów prac związanych z Klientami np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów,
  • integracji modułu Biuro Rachunkowe z modułem Obieg Dokumentów. Dzięki temu widoczne są wszystkie dokumenty wprowadzone w obu modułach. Użytkownik ma możliwość edytowania i usuwania już istniejących dokumentów oraz dodawania nowych, Internetową Wymianę Dokumentów,
  • wykonania operacji seryjnych jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji, import dokumentów,
  • rejestrowanie oraz analizowanie czasu pracy poświęconego na obróbkę danych poszczególnych klientów,
  • przygotowania wielu analiz w kontekście wskazanych baz klientów,
  • wykonania czynności administracyjnych, takich jak kopie bezpieczeństwa i konwersje baz danych dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch OPT!MA,
  • eksport danych do arkusza kalkulacyjnego.

  • Comarch Optima dla Biur Rachunkowych
Analiza czasu pracy pracownika.

Internetowa Wymiana Dokumentów (IWD) to mechanizm, który zapewnia bezpieczny przesył dokumentów pomiędzy dwoma niezależnymi instalacjami Comarch OPT!MA. Poprzez zastosowanie serwera wymiany danych Comarch, jako pośrednika komunikacyjnego, przesyłane dane są odpowiedni szyfrowane (m.in. poprzez podwójny system szyfrowania oraz wymuszanie silnych haseł) co zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa przesyłu, uniemożliwiając jednocześnie nieautoryzowane usuwanie danych z serwera oraz wysyłanie na serwer.

  • Internetowa Wymiana Dokumentów

  • Internetowa Wymiana Dokumentów

Internetowa Wymiana Dokumentów pomiędzy firmą, a obsługującym ją biurem rachunkowym przyspiesza przepływ dokumentów do zaksięgowania.

Internetowa Wymiana Dokumentów zapewnia bezpieczne i szybkie przesyłanie faktur pomiędzy kooperującymi kontrahentami działającymi na programie Comarch OPT!MA

IWD znajduje zastosowanie w wielu codziennych sytuacjach biznesowych:

  • jest narzędziem współpracy pomiędzy firmą, a obsługującym ją Biurem Rachunkowym,
  • służy do przesyłu danych między placówką handlową a działem księgowym firmy,
  • pozwala dwóm niezależnym firmom przesyłać faktury elektroniczne.

Copyright © 2013 PC Doktor. All rights reserved.

Odwiedza nas 20 gości oraz 0 użytkowników.